قوانین و ضوابط فروشگاه اینترنتی کاشانت

فروشگاه گاچت از حسن انتخاب شما سپاسگزار است به همین خاطر برای رعایت حقوق طرفین قوانینی را متذکر شده که تقاضا می شود آن ها را با دقت مطالعه فرمایید.

ماده ۱  : خرید اینترنتی ( آنلاین )

- خرید آنلاین و مجازی مانند خرید حضوری یک معامله محسوب می شود و برای طرفین حقوقی را الزام می آورد ، هرگاه مشتری بعد از سفارش اولیه و درخواست استعلام ، سفارش خود را ثبت کند با این کار قراردادی منعقد کرده است پس باید مبلغ سفارش را بحساب فروشگاه واریز نماید .

- مشتریان گرامی برای ثبت سفارش باید دارای ۱۸ سال تمام باشند یا از طریق والدین خود اقدام به سفارش کالا بفرمایند.

ماده ۲ : نحوه سفارش و خرید

ابتدا در سایت www.kashanet.com ثبت نام نموده سپس وارد پروفایل خود شوید و بعد کالاهای مورد نظر خود را انتخاب کرده روی گزینه افزودن به سبد خرید کلیک نمائید و سپس آدرس و بعد اطلاعات مربوط به نحوی تحویل سفارش را وارد کنید.

اطلاعات وارد شده توسط مشتری باید دقیق و صحیح وارد شود در غیر اینصورت مسئولیت هرگونه مشکلات و هزینه های احتمالی به عهده مشتری می باشد.

توجه بفرمایید :

بند 1 : ممکن است از کالاهای انتخابی شما در انبار موجود نباشد ویا تغییراتی در قیمت کالا ها بوجود آمده باشد بطور معمول حداکثر تا ۲ ساعت بعد از ثبت سفارش پاسخ استعلام برای مشتری ارسال می گردد اگر در تامین کالا مشکلی نباشد سفارش شما تایید و مراحل بعدی آن طی می شود ودر غیر این صورت سفارش شما لغو و علت آن برای شما ارسال میگردد.

بند ۲ : در فروشگاه های اینترنتی قیمت کالاها توسط اپراتورها در سایت گذاشته می شود و بدلیل خطای انسانی ممکن است در قیمت اشتباهی صورت  گرفته باشد و یا بخاطر کمبود کالا و نوسانات بازار قیمت تغییر کرده باشد در این نوع موارد قیمت واقعی کالا محاسبه می شود و فروشگاه هیچ تعهدی نسبت به سفارش مشتری نخواهد داشت .


ماده ۳ : نحوه پرداخت

گروه کاشانت برای تسهیل در پرداخت مبلغ کالا از ۲ روش استفاده می کند.

۱ - پرداخت آنلاین

۲ - پرداخت در محل  ( به صورت نقدی یا استفاده از دستگاه POS )

بند ۱ : برای مشتریان محترم شهرستانها امکان پرداخت در محل وجود ندارد و باید کل مبلغ سفارش را به صورت آنلاین یا کارت به کارت پرداخت نمایند.

ماده ۴ : نحوه ارسال و هزینه سفارش کالا

ارسال کالا توسط فروشگاه کاشانت به چندین طریق ممکن می باشد.

۱ - ارسال کالا توسط پست و شرکتهای باربری که مخصوص مشتریان شهرستانها میباشد . ( هزینه پست توسط تعرفه مصوب اداره پست وهزینه باربری براساس وزن ، ابعاد و مسافت محاسبه و مبلغ آن توسط پس کرایه درب منزل دریافت می شود )

۲ - ارسال کالا بصورت عادی و فوری که مخصوص مشتریان تهران میباشد. ( هزینه ارسال کالا بصورت عادی رایگان و هزینه ارسال کالا بصورت فوری 100000 تومان میباشد ) 

تذکر : در صورتیکه کالا ارسال شود و بعد مشتری از سفارش خود منصرف گردد هزینه ی ارسال بعهده مشتری می باشد .

ماده ۵ : زمان تحویل سفارش

کالا ها در تهران به ۲ روش، فوری و عادی ارسال می شود .

در ارسال فوری،کالا حداکثر ۴ ساعت و در ارسال عادی کالا در مدت حداکثر ۲۴ ساعت کاری تحویل مشتری داده می شود و اگر ارسال توسط پست یا باربری صورت گیرد معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری کالا تحویل مشتری می شود.

بند ۱ : در صورتیکه ارسال توسط حمل و نقل باربری یا پست جمهوری اسلامی ایران ارسال شود فروشگاه موظف است سفارش مشتری را در بسته بندی استاندارد ومحکم تحویل آنها نماید و کد پیگیری را برای مشتری ارسال نماید و فروشگاه دیگر تعهدی در تاخیر زمانی و یا مشکلات احتمالی آن ندارد و در صورت بروز اتفاقات احتمالی فروشگاه پاسخگو یا پرداخت کننده خسارت نمی باشد و طبق قوانین،باربری یا پست متعهد خسارت وارده به کالا می باشند .

بند ۲ : برای تسریع در ارسال کالا لازم است مشتریان گرامی به نکات زیر توجه نمایند .

۱ - سفارش مشتری قبل از ظهر ثبت شده باشد.

۲ - شرایط ویژه مثل ایام شلوغ سال و مناسبت ها نباشد.

۳ - تعطیلات رسمی کشور نباشد.

۴ - آدرس باید دقیق و کامل باشد و در صورت مغایرت آدرس هزینه ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.

۵ - مشتریان باید در مرحله ثبت سفارش نهایی از بین گزینه های نحوه ی سفارش، گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایند . 

ماده ۶ : نحوه تحویل سفارش

۱ - برای تحویل کالا ، ارائه کارت ملی شخص تحویل گیرنده  الزامی است و اگر سفارش دهنده کالا تمایل داشته باشد که شخص دیگری،کالا را تحویل بگیرد باید مشخصات او را در قسمت تحویل گیرنده کالا وارد نماید در غیر اینصورت کالا عودت داده میشود و هزینه ی ارسال مجدد بعهده مشتری میباشد .

۲ - گیرنده کالا باید در زمان محاسبه شده در محل حضور داشته باشد در غیر اینصورت مسئولیت و هزینه ارسال مجدد آن بعهده مشتری می باشد.

۳ - کالا ها مقابل درب اصلی ساختمان تحویل داده می شوند مگر در مواردی که مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش در خواست حمل به طبقات را نیز داشته باشند.

۴ - تحویل سفارش در اماکن عمومی مثل کافه ، رستوران ، پارک ، هتل ، کافی نت و مواردی از این قبیل امکان پذیر نیست.

۵ - مشتریان گرامی باید هنگام تحویل سفارش و قبل بازکردن کالا مشخصات آن را با فاکتور سفارش خود مطابقت نمایندو در صورت مغایرت از تحویل آن خودداری کنند .

۶ - کالا ها در تهران و شهرستانها باید از نظر فیزیکی و ظاهری در مقابل تحویل دهنده کالا بررسی شده و در صورت نقص ، ایراد و یا مغایرت با سفارش بایدصورتجلسه شده و از تحویل گرفتن آن خودداری نمایند و سپس به خدمات پس از فروش،اطلاع دهند ، بدیهی است که تحویل گرفتن کالا به منزله تایید سلامت فیزیکی کالا خواهد بود و فروشگاه دیگر هیچ مسئولیتی در قبال ایرادات ظاهری نخواهد داشت.

بند ۱ : از آنجایی که قیمت کالا ها توسط اپراتور ها وارد فروشگاه وارد سایت فروشگاه می شوند امکان خطای انسانی وجود دارد که قیمت ها اشتباهی وارد شده باشند لذا در این موارد ، ملاک قیمت واقعی کالا می باشد و فروشگاه هیچ تعهدی نسبت به اشتباه رخ داده ندارد (مغایرت قیمت ) .

در صورتی که مبلغ کالا بیش از سفارش مشتری باشد مشتری باید مابه التفاوت آن را به حساب فروشگاه حداکثر تا ۴۸ بعد از اطلاع واریز نماید در غیر این صورت فروشگاه می تواند به مراجع قانونی ذیصلاح مراجعه کرده و کلیه خسارات اعم از مابه التفاوت کالا ، هزینه دادرسی و حق الوکاله را از مشتری دریافت کندو در صورتی که قیمت کالای ارسالی کمتر از سفارش مشتری باشد فروشگاه موظف است حداکثر تا ۴۸ ساعت ساعت کاری مابه التفاوت را به حساب مشتری واریز نماید.

بند ۲ : به دلیل حجم سفارشات و امکان خطای انسانی و سیستمی ، بندرت ممکن است کالایی غیر از آنچه مشتری سفارش داده است برای او ارسال شود ( مغایرت کالا ) .

در این موارد همچانکه در شرایط تحویل کالا متذکر شده ایم مشتری موظف است هنگام تحویل کالا فاکتور سفارش خود را با کالای ارسالی مطابقت نموده و در صورت مغایرت،از تحویل کالا خودداری نماید و طبق صورتجلسه ای کالا را به فروشگاه عودت دهد .

بند ۳ : اگر مشتری بدون توجه به  بند  ۱  و ۲  از ماده ۶  کالا را از بسته بندی خود خارج نماید و بعد متوجه مغایرت کالا شود فروشگاه هیچ مسئولیتی در قبال تعویض کالا نخواهد داشت و تمام خسارتهای بوجود آمده به عهده ی مشتری می باشد و مشتری حق هر گونه اعتراض در این موارد را از خود سلب می نماید .

ماده ۷ : نحوه راه اندازی کالا

نحوه راه اندازی کالا به ۲ روش می باشد.

۱ - کالا هایی که دارای گارانتی هستند مشتری باید با شرکت ارائه دهنده خدمات پس از فروش تماس گرفته و در خواست نصب و راه اندازی کالا را از شرکت مربوطه بنماید اگر مشتری  شخصا کالا را راه اندازی نماید، شرکت مربوطه هیچ مسئولیتی نسبت به گارانتی و خدمات پس از فروش آن را بعهده نخواهد داشت .

۲ - کالا هایی که خود مشتری می تواندآن را نصب و راه اندازی کند و نیازی به تماس با خدمات پس از فروش ندارد.

ماده ۸ : نحوه گارانتی کالا

فروشگاه کاشانت در جهت رفاه و آسایش مشتریان خود سعی کرده است تا کالاهایی را با گارانتی اصل و اورجینال در فروشگاه خود جمع آوری نماید به همین دلیل اگر ثابت شود کالایی با گارانتی غیر اصل برای مشتری ارسال شده فورا کالا عودت داده می شود و هزینه رفت و برگشت کالا را به عهده می گیرد.

بند ۱ : کالاهایی که دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند مثل لوازم خانگی غیر برقی مشمول ۱۰ روز مهلت تست نیستند.

بند ۲ : کالاهایی که دارای گارانتی هستند ، بازکردن بسته بندی ، کارتن و نصب آن ها باید توسط شرکت مربوطه راه اندازی بشود در نتیجه مشتریان باید از طریق خدمات پس از فروش شرکت مربوطه اقدام نمایند در غیر اینصورت امکان بهره مندی از هر گونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین میرود.

ماده ۹ : نحوه بازگرداندن کالا

روش باز گرداندن کالا به شرح زیر است.

۱ - حتما قبل از باز گرداندن کالا با خدمات پس از فروش تماس حاصل نمایید.

۲ - از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش جدا خوداری نمایید.

۳ - کالا باید به صورت اولیه خود یعنی در کارتن و بسته بندی شرکت با تمام ملزومات عودت داده شود.

۴ - روی کارتن به هیچ عنوان آدرس یا علامت و برچسب یا مخدوش کردن روی سریال کارتن انجام نگیرد.

۵ - تصویری از فاکتور و رسید پستی تهیه و به خدمات پس از فروش ارسال نمایید. 

ماده ۱۰ : خدمات پس از فروش

فروشگاه کاشانت همگام با شرکتهایی که خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهند خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است که به این وسیله اعتماد مشتریان خود را جلب نماید.

۱۰ روز تضمین قیمت : 

بند ۱ : در صورتیکه فروشگاه کاشانت کالایی را با قیمت بالاتری به مشتری فروخته باشد بعد از اثبات ، فروشگاه مبلغ کالا یا مابه تفاوت آن را حداکثر تا ۲ ساعت به حساب مشتری واریز می نماید.

۱ - کالا از نظر رنگ ، مدل ، گارانتی و کشور سازنده دقیقا با کالای فروشگاه کاشانت یکی باشد.

۲ - قطعات داخلی کالا تعویض نشده و اصل باشد.

۳ - کالا در آن فروشگاه در لحظه موجود و قابل پیش فاکتور باشد.

۴ - ملاک قیمت، تنها قیمت های رسمی اعلام شده توسط واردکنندگان اصلی و تولیدکنندگان و فروشگاه های معتبر می باشد.

۵ - برای کالا هایی که نوسان قیمت ندارند حداکثر تا ۱۰ روز بعد از خرید و کالاهایی که دارای نوسان قیمت هستند حداکثر تا ۲۴ ساعت مهلت تعیین قیمت می باشد.

۶ - از لحاظ هزینه هایی مثل حمل و نقل یا ارزش افزوده در شرایط یکسان باشد. 

۷ - در صورتیکه تغییرات قیمت به علت جشنواره یا فروش ویژه و یا تخفیفات خاص در فروشگاه ها اعمال شود شامل تضمین قیمت نمی شود.

۱۰ روز تضمین بازگرداندن کالا :

بند ۱ فروشگاه اینترنتی کاشانت برای آرامش خاطر و رضایت مندی مشتریان خود ۱۰ روز گارانتی بازگرداندن کالا را روی تمام کالاهای فروشگاه ضمانت کرده است .

مشتریان گرامی می توانند به هر دلیلی کالای خریداری شده را طبق شرایط زیر عودت بدهند.

۱ - اگر هنوز سفارش ارسال نشده ، باید در اسرع وقت به واحد پیگیری سفارش اطلاع داده شود.

۲ - قبل از عودت کالا باید با خدمات پس از فروش هماهنگی شود و بعد از تایید کارشناسان فروشگاه،اقدام به عودت کالا شود در غیر اینصورت فروشگاه هیچ تعهدی به تحویل کالا  راندارد.

۳ - کالا از بسته بندی خود خارج نشده ، کارتن آن سالم و بدون پارگی و روی بسته بندی یا کارتن آن آدرس یا یادداشت نوشته نشده باشد.

۴ - کالا باید مطابق روزی که تحویل گرفته شده کاملا سالم و بدون هیچگونه ایراد باشد.

۵ - عودت کالاهایی که قیمت آن ها تابع نوسانات بازار است حداکثر تا ۲۴ ساعت بعد از تحویل کالا می باشد.

۶ - مشتریان می توانند کالای دیگری را با کالای قبلی تعویض نمایند،در غیر اینصورت مبلغ کالا بعد از تشخیص کارشناسان فروشگاه حداکثر به مدت ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز می گردد.

۷ - در این موارد هزینه ارسال و عودت کالا به عهده ی مشتری می باشد.